Зокрема, контейнерні перевізники в даний час змушені вирішувати проблеми з перевантаженням портів та відсутністю суден. Ще однією проблемою є некоректний графік руху суден. Це призводить до прибуття суден в неналежні дні.
Нові проблеми виникають через кризу у Червоному морі.
На ситуацію відгукнувся виконавчий директор японської компанії Ocean Network Express. Джеремі Ніксон вказав на наступні аспекти:
- Багато судноплавних ліній стикаються з проблемами в плануванні;
- Проблеми виникли через напади хуситів на кораблі в Червоному морі.
- Отже, більшість перевізників розпочали змінювати маршрути, припинивши використання звичайного шляху з Азії до Європи через Червоне море та Суецький канал. Серед них є данська компанія Maersk, один з провідних гравців у цій галузі.
У результаті вантажі прибували до портів не за графіком. За словами Ніксона, проблеми з розкладом виникають у всіх. Це призводить до конфліктів під час швартування суден у портах.
Крім того, перехід на маршрут навколо мису Доброї Надії, що розташований біля Африки, призвів до збільшення тривалості кожного рейсу між Азією та Північною Європою з 10 днів до двох тижнів і значно ускладнив обслуговування деяких частин світу.