Конфлікт на одному з основних маршрутів між Європою та Азією: як це впливає на транспортних перевізників.

  • 20.02.2024 16:15
  • 2 хвилини читання
Конфлікт на одному з основних маршрутів між Європою та Азією: як це впливає на транспортних перевізників.

Зокрема, контейнерні перевізники в даний час змушені вирішувати проблеми з перевантаженням портів та відсутністю суден. Ще однією проблемою є некоректний графік руху суден. Це призводить до прибуття суден в неналежні дні.

Нові проблеми виникають через кризу у Червоному морі.

На ситуацію відгукнувся виконавчий директор японської компанії Ocean Network Express. Джеремі Ніксон вказав на наступні аспекти:

  • Багато судноплавних ліній стикаються з проблемами в плануванні;
  • Проблеми виникли через напади хуситів на кораблі в Червоному морі.
  • Отже, більшість перевізників розпочали змінювати маршрути, припинивши використання звичайного шляху з Азії до Європи через Червоне море та Суецький канал. Серед них є данська компанія Maersk, один з провідних гравців у цій галузі.

У результаті вантажі прибували до портів не за графіком. За словами Ніксона, проблеми з розкладом виникають у всіх. Це призводить до конфліктів під час швартування суден у портах.

Крім того, перехід на маршрут навколо мису Доброї Надії, що розташований біля Африки, призвів до збільшення тривалості кожного рейсу між Азією та Північною Європою з 10 днів до двох тижнів і значно ускладнив обслуговування деяких частин світу.