"Моральний відсутній інтерес": що стимулює іноземні компанії обирати Росію越来越 часто

  • 28.05.2024 12:15
  • 3 хвилини читання
"Моральний відсутній інтерес": що стимулює іноземні компанії обирати Росію越来越 часто

Серед компаній, які змінили своє рішення щодо виходу з російського ринку, є Avon Products, Air Liquide і Reckitt. Наприклад, восени 2022 року компанія Air Liquide навіть підписала меморандум про продаж свого бізнесу в Росії команді місцевих управителів, але цей план не був схвалений урядом.

Китай виділив понад 47 мільярдів доларів на галузь, від якої залежить увесь світ, що варто відзначити.

Західні компанії віддають перевагу співпраці з Росією.

Усього до основних причин, які підтримують бажання продовжувати працювати на російському ринку, відносяться наступні:

  • Проблеми бюрократії.
  • Відновлення споживчої активності призводить до зростання прибутку.

Певні компанії вже не вважають за необхідне залишати російський ринок. Наприклад, компанія Avon розпочала процес продажу свого бізнесу, але після отримання пропозицій від покупців просто їх відхилила.

Британська компанія Reckitt, яка у квітні 2022 року оголосила про передачу прав на свій російський бізнес, також змінила свій курс. Ця зміна відбулася під керівництвом нового виконавчого директора компанії, Кріса Ліхта, який прийшов на посаду і зупинив процес передачі прав.

Нестабільні заяви провідних компаній та інвесторів

Узагальнюючи, серед понад 2000 компаній, які вирішили продовжувати ведення бізнесу на ринку агресора, можна виділити групи Mondelez, Unilever, Nestlé та Philip Morris. Деякі з них почали більш відкрито говорити про свої плани. Зокрема, виконавчий директор Mondelez заявив, що інвесторам просто "морально байдуже", чи піде група з Росії.

Інвестор та член правління компанії Unilever Нельсон Пельц заявив, що тисне на корпорацію, яка розглядала можливості продажу свого бізнесу в Росії, з метою вийти з цього ринку. За його словами, якщо Unilever залишиться, то "їхні бренди будуть придбані конкурентами". Він також зазначив, що не вважає таку угоду вигідною, бо їхні конкуренти P&G і Colgate-Palmolive вже покинули цей ринок.