Національний банк України опублікував графік роботи банків та системи електронних платежів під час травневих свят.
Як діяти, якщо гроші були переказані не за адресою
Спочатку власник банківської картки повинен звернутися до банку та повідомити про виниклу ситуацію. Після цього надавач платіжних послуг повідомляє неналежного отримувача. Особа, яка отримала статус неналежного отримувача, має повернути кошти протягом трьох робочих днів.
Одночасно необхідно пам’ятати про ризик неповернення коштів. В Ощадбанку зауважили, що операції Р2Р відбуваються миттєво. Тому, на практиці може виникнути ситуація, коли повернення коштів неможливе через відсутність грошей на рахунку отримувача. Проте подальше врегулювання цього питання відбувається між відправником і отримувачем коштів.
- Фахівці пояснили, як слід діяти, якщо людина змінила своє рішення після того, як вже здійснила операцію з обміну валюти. Вони пояснили права клієнтів, а також надали вказівки щодо того, на що варто розраховувати.
- Адвокати пояснили, як захистити себе під час обміну валюти поза банком. Наприклад, експерти надали поради щодо перевірки коштів, обладнання "обмінників" та інше.